Category Archive KURS PROGRAMLARI

ileGenç Akademi

İLKOKUL – ORTAOKUL – LİSE ÖĞRENCİLERİNE BURSLU İNGİLİZCE EĞİTİMİ

Çocuklarınız gelecekte hangi okulu, Hangi Üniversiteyi bitirirse bitirsin İngilizce konuşamazsa daha iyi bir iş ve daha iyi bir maaş için çok zorlanacak.. Gelin çocuğunuzu geleceğe ÜMRANİYE GENÇ AKADEMİ ile birlikte hazırlayalım.

Devamını oku

ileGenç Akademi

LİSE HAZIRLIK KURSU

Öğrencilerin hayatlarında bir kere girecekleri bu önemli sınavda işinizi şansa bırakmayın.

Öğrencilerimizi Türkiye’de ilk olan EĞİTİM KOÇLUĞU SİSTEMİ ile Lise sınavına hazırlıyoruz.

5 ana dersten(Türkçe, Matematik, Fen Bilimleri, İnkılap Tarihi, Yabancı Dil) haftada 16 saat süren yoğun eğitim ve birebir ilgi ile liseye giriş sınavında %100 başarı.

Öğrenci bugün en iyi dershaneye gittiğinde yıllık 500 saat en iyi koleje gittiğinde ise yıllık ortalama 700 saat ders alıyor.

Devamını oku

ileGenç Akademi

YABANCILAR İÇİN TÜRKÇE KURSU

Turkish Class

Turkis Language Teaching Course For Foreigners at UMRANİYE..

We have professional teachers here to teach you Turkish language.You can learn Turkish language in a general classroom or in a private class.

 

Our Courses:

  • Turkish language for every level (A1,A2,B1,B2,C1,C2)
  • Turkish language for every skill(speaking,listening,writing and reading)
  • Turkish language for individuals(private lesson)
  • Turkish language for children

 

Call us,we will teach you Turkish Language to your satisfaction..

 

Türkçe Kursu

Gerek Türkiye’de Eğitim Almak, Gerek Çalışmak Gerekse De Göç Ederek Türkiye’ye Yerleşen Yabancı Uyruklu Kişilere Verilen Türkçe Eğitimlerimiz, 6 Kur Olmak Üzere Her Kur 100 Saatten Oluşur. Yabancılara Türkçe eğitimlerinde yabancıların gündelik yaşamlarını idame ettirmeleri, dertlerini anlatabilmeleri, dil bakımından zorluk yaşamamaları doğrultulu bir eğitim sistemi yoktur. Kurumumuzda alfabeden başlayarak Türkçe deyim ve atasözlerine kadar uzanan, Türkçenin bütün gramer yapısını ortaya koyan bir eğitim sistemi vardır.

Yabancılar için Türkçe kurslarında dil öğretimi, dört temel dil becerisinin;
• Anlama (Dinleme-Okuma)
• Konuşma (Karşılıklı Konuşma-Sözlü Anlatım)
• Yazma (Yazılı Anlatım)
• Dil Bilgisi
eşit ağırlıklı olarak geliştirilmesine dayalıdır.

 

 

ileGenç Akademi

OKUL DERSLERİNE DESTEK EĞİTİMİ

Destek Eğitimi ve Eğitim Koçluğu Sistemi

Öğrencilerimizin;

* Hazırcılıktan kurtulup kendi sorumluluklarını tanımasına,

*Kendilerini fark etmesine,

*Güçlü ve zayıf noktalarını görmesine,

*Yaşama uyum sağlayacak beceriler kazanmasına,

*Sorunlarıyla başa çıkmayı öğrenmesine yardımcı olmaktır.

 

B- EĞİTİM KOÇUNUN GÖREVLERİ:

Eğitim Koçu; Öğrencilerimizin ilgi ve yetenekleri ile isteklerini bir araya getirerek;

*Okul başarısını yükseltme,

*Sınav başarısını yükseltme,

*Sınav ile ilgili kaygılarını ortadan kaldırma,

*Aile iletişimindeki aksaklıları gidermeye yardımcı olma,

*Sosyal alanda başarıyı yakalamalarına yardımcı olma,

*Sosyal etkinliklere katılımlarını sağlama,

*Meslek seçimi,

*Zaman yönetimi,

Konularında bireysel ya da takım çalışması yaparak destek sağlamaktır.

Öğrenci koçluğunun uygulandığı okullarda, akademik başarının yükseldiği ve disiplin problemlerinin büyük ölçüde ortadan kalktığı gözlenmiştir. Öğrenci koçluğu sistemi; akademik başarıda, eğitim hedeflerinin yerine getirilmesinde, öğrenci problemlerinin çözümünde anahtar yöntemler sunar. Öğretmenlerin öğrencileriyle, ebeveynlerin çocuklarıyla iletişimlerinde pratik ve güçlü bir yol haritası verir.
Öğrenci koçluğu Okul yönetimini, öğretmenleri ve ebeveynleri kapsayan üç temel dayanağı olsa da, koçluk rolünü asıl üstlenenler öğretmenlerdir. Bu sistemde her öğrencinin, profesyonel koçu olan öğretmeni vardır. Ve her öğretmen öğrencileriyle yaptığı haftalık görüşmelerle öğrencilerini hedeflerine taşır, problemlerini kendilerinin çözmesine katkı verir, onların her boyutuyla gelişmelerini destekler.

 

ÖĞRENCİ KOÇLUĞUNUN KATKILARI

Okulun kazanımları:
• Okulun akademik ve sosyal başarısı yükselir.
• Öğrencilerde görülen disiplin problemleri büyük oranda ortadan kalkar.
• İçinde bulunduğumuz çağın tehlikeleri ve tehditleri önlenir.
• Yaratıcılığı ve başarıyı destekleyen eğitim ortamı yaratılır.
• Okulun rekabet gücü artar.
Öğrencilerin kazanımları:
• Öğrenmeyi öğrenir ve öğrenmeyi sever.
• Amaç ve hedef belirleme, projelendirme ve sonuçlandırma becerisi kazanır.
• Sorumluluk duygusu, iç disiplin ve özgüven gelişir.
• Problem çözme ve güçlüklerle baş etme yetenekleri artar.
• Kendini tanır ve kendini yönetmeyi öğrenir.

Hedef belirlemede en çok zorlanan grup ilköğretim okulu öğrencileridir. Maalesef okullarımız da sadece sınav ve sınava yönelik olarak sol beyni çalıştırmaya yönelik bilgiler verildiğinden öğrencilerimiz kendi ilgi, yetenek ve becerilerinin kısacası potansiyellerinin farkında değillerdir. Öğretmenlerimiz koçluk desteği vererek onlara hem istedikleri her şeye vakit ayırmalarını sağlayacak hem de sosyal alanda destekleyerek hayatı daha iyi tanımalarına yardımcı olacaklardır. Koç hiçbir zaman kendisini rehber öğretmen olarak görmemelidir.

Örneğin; Koç öğrencinin neden ders çalışmadığı ile ilgilenmez. Koç öğrencinin nasıl sıkılmadan ders çalışabileceğiyle ve ailenin koçun yardımlarıyla buna nasıl katkı sağlayabileceğiyle ilgilenir. Ders çalışma sorunun çözümü yine ders çalışacak öğrencide olmalıdır. Öğrenci çözümünü kendisi bulmalıdır. Koç doğru soruları sorarak öğrenciye gitmesi gereken doğru yolu buldurmalıdır.

Mesleki yönlendirme konusunda koç yine hem öğrenci ile hem de aile ile iletişim halinde olarak, baskı yapan ailelerle gerekli görüşmeleri yapmalıdır. Önemli olan öğrencinin ne yapmasını gerektiğini söylemek değil; Ne yapmak istediğini bularak ona yardımcı olmaktır. Burada da yine doğru soruları sormak koçun görevidir.

 

ASIL SORUNUMUZ NEDİR?

Birçok öğrenci o küçük yaşlarına küçücük bedenlerine bakmadan gelecekle ilgili kaygılar yaşamaktadır.Hatta bu kaygılar ailelerimizin de katkılarıyla saplantılara dönüşmektedir.Başarı başarı başarı.Sadece bu öğretilmektedir bu küçücük bedenlere.Mutlu olmalarını hiç öğütlemeyiz onlara,sevdiğiniz mesleği yapmalısınız demeyiz hiç.Sadece çalışmak başarmak yüksek not almak ,yüksek puan almak.Sonuç bir sürü başarılı olduğu düşünülen ama mutsuz bir sürü doktor, öğretmen, mühendis,işletmeci ,iktisatçı….

 

ÇÖZÜM NEDİR?

Bu sorunun çözümü ne okullar, ne dershaneler, ne özel derslerdir. Bu sorunun en önemli çözümü öğrencinin kendisidir. Ne yapmak istiyorsa onu yapmaya yönlendirmelidir. İçindeki cevheri kendisi ortaya çıkarmalıdır. Öğrenci her şeyi kendisi yapmalıdır. Kendisi keşfetmeli. Kendisini keşfetmeli, istediği mesleğe yönlenmeli ve sonuçta yaşamaktan zevk almalıdır. Sosyal alanda da başarılı, uyumlu toplumla barışık olmalıdır.

Bütün bunların yapılmasında çözüm öğrenci koçluğudur. Öğrenci Koçluğu öğrenciler için çok önemli bir yol arkadaşlığıdır.

 

ÖĞRENCİ KOÇU KİMDİR?

Öğrenci koçu öncelikle eğitimin en önemli parçası olan öğretmen mesleğinin iyi bir uygulayıcısıdır.

Öğrenci koçu olabilmek için insan ilişkilerinde başarılı, eğitim ve teknolojik yeniliklere açık ve bu yenilikleri uygulayabilen, sorumluluk ve risk almaktan korkmayan, mesleki uygulamalarda esnek davranabilen, fikir alış-verişine açık, empati yeteneğine sahip, yapıcı doğru soruları sorabilen, kendisini sürekli geliştiren, ve hepsinden önemlisi; öğrencilerinin başarı için her şeyini ortaya koyabilen kişidir.

 

ÖĞRENCİ KOÇU NELER YAPMALIDIR?

Öğrenci koçunun yapması gerekli birçok görev vardır. Bu görevler zaman, mekân ve ihtiyaçlara göre değişmeli ve esnek olmalıdır. Ancak olmazsa olmaz görevler vardır. Bunlar;

Koçun görevi eleştirmek değildir. Her konuya yapıcı yaklaşılmalıdır. Eleştirmek öğrenciyi kaybetme tehlikesi ile karşı karşıya gelmemize neden olabilir. Bu amaçlarımıza tamamen terstir.

Koçun görevi öğrencilerimizin kör noktalarını ortaya çıkarmaktır. Bu kör noktalar belki de öğrencimizin geleceğini aydınlatacaktır.

Koçun görevi öğrencinin sorununu öğrenci ile birlikte çözmektir. Çözüm öğrencinin içindedir. Koç bunu bulmalıdır. Bunu bulmada en iyi yardımcımız öğrencimizdir.

Koçun en önemli görevi belki de Doğru Soruları Sormaktır. Aslında hayattaki başarının anahtarı hayatla ilgili sorularda gizlidir. Eğer doğru soruları sorabilirsek başarı kaçınılmazdır.

Koç öğrencisi ile doğru iletişim kurmalıdır. Güven sağlanmadan hiçbir çalışma sizi doğru sonuca götürmez. Koçuna güvenmeyen öğrencinin onunla doğru paylaşım içinde olması beklenemez.

Koç mutlaka empati yapmalıdır. Onun neler hissedebileceğini düşünerek onunla daha iyi iletişim kurabilmelidir.

 

ileGenç Akademi

8 HAFTADA İNGİLİZCE

DİL GEÇMİŞİ OLMAYANLAR İÇİN 8 HAFTALIK İNGİLİZCE ÖĞRENME PROGRAMI

Daha önce İngilizce çalışmamış en az lise mezunu kursiyerlerin kabul edildiği bu programda İngilizceyi başlangıçtan orta düzeye kadar interaktif bir sistemle çalışacak olan öğrenciler 8 hafta sonunda okuma ve konuşma becerilerini oldukça yüksek bir seviyeye getirmiş olacaklar.
Bu öğrenciler yanlış metotlarla vakit kaybetmeyeceklerinden, kendilerini dil geçmişi olan öğrencilerden daha şanslı saymalıdırlar.
Bu programı bitiren öğrenciler dünyanın her yerinde ihtiyaçlarını karşılayabilecek düzeye ulaşmış olacaklardır.

ileGenç Akademi

HIZLI OKUMA VE ANLAMA EĞİTİMİ

Bilgiye ulaşmanın en sağlıklı yolu okumaktır. Ancak okumaya zaman ayırmak günümüzde ne yazık ki gittikçe daha güç hale gelmiş durumda. Etkin ve hızlı okumak bir ayrıcalık değil, zorunluluk ve ihtiyaçtır. Anlayarak hızlı okuma tekniklerini öğrenen bir okuyucu hızlı okuyarak zihinsel gezintileri asgariye indirmiş olur. Böylece yoğunlaşma artar ve bilgi kaydı daha berrak olur.

Düşünce, algılama, değerlendirme kavramı ve karar hızı artar. Anlayarak hızlı okuma tekniklerini bilen bir okuyucu okuma işini monotonluktan çıkarır zevkli ve eğlenceli bir hale getirir. Daha kısa sürede daha fazla öğrenme fırsatı bulmuş olur..

Temelde hızlı okumanın mantığı kelime – kelime yerine satırın daha geniş bir bölümünü görmek, 2, 3 hatta 4 kelimeyi birden görebilmek ve algılayabilmektir. Bundan önce üzerinde durulması gereken konu yavaş okumanın nedenleridir. Kelimeleri tek tek okumak, okurken kelimelere takılmak ve geri dönüşler yapmak, dudakları kıpırdatarak okumak yavaş okumamıza neden olan durumlardır.

Hızlı okumada amaç gözün görüş alanını genişleterek, duraklama sırasında fotoğraflanan kelime sayısını arttırmaktır. Yapılan egzersizlerle güçlenen göz kasları, hızlı okuma teknikleri kullanılarak hızlı okumayı öğrenir ve okuma esnasında daha az yorulur.

PROGRAMIN AMACI

Odaklanmayı arttırmak
Algıda seçicilik yaratmak
Öğrenciler için sınavda yetişkinler için iş hayatında zaman tasarrufu sağlamak
Kişisel yoğunlaşma ve motivasyonu en üst düzeye çıkarmak
Her bir kelime bloğu içinde okunan kelime sayısını artırmaya çalışmak. (Görme açısının genişletilmesi)
Her bir okuma bloğunun okuma süresini azaltmaya çalışmak. (Görsel algılama ve beynin algılama hızının artırılması)
BEKLENEN FAYDALAR

Mevcut okuma hızını ortalama 3 – 5 kat oranında artırır.
Okuduğunuzu anlama / hatırlama gücünüzü tatmin edici düzeylere ulaştırır.
Göz ritmi ve görme kabiliyeti geliştiği için okurken gözleriniz yorulmaz.
Sınavlarda ortalama 25 – 45 dakika zaman kazanmanızı sağlar.
Sınavlara hazırlanırken aynı süre içersinde daha fazla soru çözebilirsiniz.
Okunan metin veya paragrafta verilmek istenen mesajı, ana fikri daha çabuk yakalayabilirsiniz.